Mijn favoriete…

Bij gebrek aan schrijfenergie pikte ik een tag van zuster Klivia, wat al mijn favoriete …zijn.

Auto

Een range rover, zo”n auto waar ik gelijk acuut mijn rijbewijs voor wil halen, maar dan moet ik er ook wel lekker mee over het strand kunnen racen, of in de sneeuw. Niet dat ik er mee door de stad wil rijden..dat vind ik dan weer duf.

Kleur

Mag ik er maar 1 opnoemen, echt maar 1? Dat vind ik saai want ik ben dol op kleuren. Na lang beraad, rood. Rood vind ik een hele krachtige kleur, trekt ook altijd mijn aandacht overal waar ik ga of sta zie ik wel iets roods. Ik heb ook een rode winterjas, en mijn haar is rood en als ik verlegen ben word ik heeel rood.

Bn-er

Ik heb het niet op bn-ers, maar Fedja van de Huet..dat vind ik een bijzonder appetijtelijk exemplaar

Maaltijd

Spaghetti bolongnese van Meneer Williams, echt daar mogen ze mij snachts voor wakker maken..

Jaargetijde

De herfst, door zijn prachtige kleuren en het wisselvallige weer. Het kan nog warm zijn maar ook heel hard stormen.

Persoon

Weer maar 1..nee dat kan niet echt niet hoor. Op de gedeelde eerste plaats staan de kinderen met Meneer Williams.

Dier

Ik heb toch wel een probleem met deze tag, ik houd van meer dan 1 ding ;-). Mijn allerliefste cavaliers. Met hun enorm knuffelgehalte en hun onvoorwaardelijke trouw.

Dagdeel

De avond, heerlijk! Niets meer aan mijn hoofd, ik kan relaxen, alles is thuis en veilig weer onder het dak. De avond zonder afspraken is nog beter.

Fruit

De banaan, ik ben dol op de banaan. Heb jarenlang gedacht dat je die maar amper mocht ivm de calorieën en de koolhydraten maar gelukkig is dat voor mij geen zwaar punt qua aandacht meer dus ik eet regelmatig een banaan.

Drankje

Thee, heerlijke herfstthee van de pickwick of winterglow ook zalig

Uitje

High tea, en vooral in hele leuke aparte restaurantjes. Waar het niet druk is, en waar ze aandacht voor hun klanten hebben.

Bloem

De roos, prachtige bloem en prachtig mens 😉

Vervoermiddel

Ondanks geen rijbewijs is de auto mijn favoriete vervoermiddel, een goede tweede is mijn geweldige fiets.

Accessoires

Brr..ik heb een broertje dood aan accessoires. Alles voelt als een ballast aan als ik op pad ben maar goed, ik zal er een kiezen. Zijn mijn zelfgemaakte sjaals ook accessoires , vast wel he!

Luxe artikel

Voor mij is een dure body lotion wel een luxe artikel en daar ben ik wel dol op.

Muziekgenre

Popmuziek, ligt ook helemaal aan mijn stemming maar ik denk dat popmuziek wel de lading dekt.

Kledingstuk

Mijn jurk, heerlijk met een legging eronder want ik heb een broertje dood aan panty’s . Voor nette gelegenheden doe ik het wel maar het liefst niet.

Tijdverdrijf buitenhuis

Ik snuffel graag met Meneer Williams in kringloopwinkels, we zijn nooit op zoek maar komen wel met van alles thuis.

Schoonheidsritueel

Eigenlijk gun ik mezelf daar weinig tijd voor maar sinds de operatie doe ik wat meer om de huid goed te verzorgen en mijn haar…Daar heb ik een speciale lotion voor gekocht om te zorgen dat ik niet te veel last van haaruitval ga krijgen. Dat gebeurd na deze operatie en ik ben als de dood dat ik met een pierewaai bos blijf zitten.

Rusthouding

Op de enorme bank met de honden en mijn elektrische fleecedeken.

Toetje

Tiramisu..alhoewel na 1 beroerde ervaring sinds de operatie staat ie nog wel op de wachtlijst.

Tijdverdrijf thuis

Handwerken, rommelen in huis, naaien, thee drinken, serietje kijken, een dag is altijd te kort voor mij 😉

Kijk aan, kreeg onderwijl ook nog eens meer schrijfenergie!

 

 

15 thoughts on “Mijn favoriete…

  1. Oei als je last heb van haaruitval moet je opletten dat je geen vitamine B12 tekort krijgt. Dat was bij het eerste teken van wat pas laat ontdekt werd B12-tekort. En bij Uw operatie is dat een veelvuldig voorkomend tekort.

    Like

      1. als je het niet opneemt uit het eten dan neem je het ook niet op uit pillen. Dan is de waarde in het bloed wel goed maar niet op celniveau. En daar moet het zitten

        Liked by 1 persoon

      2. Als er al pillen geslikt wordt blijft er een valse uitslag komen. Maar je zou actief B12 kunnen laten testen.
        En je zou i.p.v. pillen smelttabletten kunnen nemen

        Like

Geef een reactie

