Foto shoot

Afgelopen week kocht ik via marktplaats een heel pakket kleding van de Didi. Voor de jaren van maat 52/54 kocht ik regelmatig daar mijn kleding. Ik ben dol op hun beetje hippie-achtige stijl. Ik had op aanraden van twee mensen met een zelfde operatie , een pakket gekocht wat vast nog wel te klein was maar dan had ik het voor de zomer.

Toen het pakket kwam was ik helemaal blij, het hele pakket was naar mijn zin en eerst legde ik het weg want ik zou het toch nog niet passen en dan zou ik heel teleurgesteld zijn (zelfkennis 😉 . Maar de hele middag riep het pakket mij, pas mij , pas mij. Ik besloot 1 shirt te passen. Ik zou toch nooit in xl van Didi passen. Het eerste shirt trok ik aan en ik stond voor de spiegel en ik moest vreselijk huilen. Het paste, en het zat goed en ik zag ineens daar Mevrouw Williams staan van voor de zware jaren.

Ik , die altijd zei wat belachelijk als mensen zeggen dat zo”n operatie hun hele leven veranderde, dat ze ineens weer zichzelf voelde en meer zelfvertrouwen hadden, stond daar dat allemaal gewoon te voelen. Toen de middelste thuis kwam liet ik alles zien, ik showde wat af en de middelste riep gelijk wat ben je hip mam! Meneer Williams was helemaal blij omdat ik zo blij was.

Vandaag kocht ik twee broeken in mijn huidige maat erbij, huh 48 ..verkoopster, heeft u dat wel goed? Ik had drie maanden geleden nog maat 54 van broeken hoor..maar ik gleed gewoon de 48 in. Ik zoefde naar huis en combineerde het gelijk met het geweldige Didi shirt en jasje. Meneer Williams was helemaal enthousiast en wilde foto”s maken. Nee riep ik gelijk daar houd ik niet van. Maar liep mij toch overhalen. En plaatste er eentje in mijn gesloten afvalaccount op instagram. En veranderde mijn profielfoto op Facebook, eng..eng.

Vanmiddag dronken we thee in een heel leuk theehuis en meneer Williams maakte weer foto”s.Ik voelde mij bijna een bn-er , maar toen ik ze zag , zag ik een zoveel gelukkigere Mevrouw Williams dat ik er bijna van schrok. Inmiddels ben ik over de schrik heen en ga er maar aan wennen dat dit mijn nieuwe ik is.

IMG_20170316_154317_647

Match ik niet mooi met het behang ?

 

 

 

 

 

23 thoughts on “Foto shoot

Geef een reactie

