Jarige job

Vandaag is onze pubert 14 geworden! Van een mooie bijna 8 ponder is het nu echt een jongeman geworden. Het is een hele lieve , zorgzame jongen maar hij zit wel volop in de puberteit. Hij heeft soms hele wilde ideeën hoe het leven er allemaal uit kan  zien als hij maar de vrijheid kreeg die hij zo graag wil hebben.

IMG_20140322_004917

Zijn ideeën over zijn eigen toekomst beginnen zich te vormen, wilde hij op de basisschool nog archeoloog of dierenarts worden, liggen zijn ambities nu meer op het sportvlak en lonkt hij naar defensie. Dat laatste vinden wij wat minder. Niet om defensie zelf maar meer omdat hij uiteraard ook uitgezonden zou kunnen worden. Maar gelukkig ..14 is nog jong , hij kan nog alle kanten op!

20130528_074345

En sinds een half jaar heeft hij een vriendinnetje. Ik schreef hier al eerder over maar ik ben heel blij met dit mooie lieve meisje. Ook hierin is 14 jong maar ik vind haar wel een hele leuke meid en ik hoop ook dat ze blijft. Vandaag haalt Meneer Williams haar van school en samen gaan ze de jongste halen. Vanmiddag vieren we het feestje nog even dunnetjes over want afgelopen zondag hebben we het ook gevierd omdat de oudste het weekend thuis was.

20121219_185256

Vanmorgen feliciteerde ik hem en hij riep dat hij wel 200 wilde worden, maar alleen als jij dat ook wordt mam, zei hij er gelijk achteraan. Zijn stem is nu heel laag geworden en het klinkt echt een stuk volwassener .

17309067_1500342576683238_5597861999894485758_n

Mijn mooie hekkensluiter, ik houd van jou tot voorbij de maan en weer terug en hoop dat je nog heel veel jaren in goede gezondheid en met veel plezier je verjaardag viert. Samen met ons!

14 thoughts on “Jarige job

  1. Wat een prachtig kind. Van harte gefeliciteerd. En het maakt niet uit hoe oud je bent om verliefd te zijn, dat gevoel is zo heftig. Ik neem altijd ieder serieus als hij/zij verliefd is al is een kind 8 jaar.
    Ik weet mijn eerste verliefdheid nog toen ik 6 was en het was zo erg om hem na de vakantie met een ander meisje over het schoolplein te zien lopen. Heel veel plezier.
    En wat zie je er geweldig uit op de foto op je vorige blog.

    Liked by 1 persoon

  2. Niks mis met ambities richting Defensie! Mijn man zit vanaf zijn 15e bij de Marine en is nu Officier. Voor uitzending ligt er maar net aan welke kant je op gaat. Als je bijvoorbeeld bij de Marine gaat, word je inderdaad uitgezonden (als je tenminste aan boord geplaatst wordt) maar lig je niet in een stoffige berm ergens in Woestijnland. Als je wilt kan je daar een mooie carrière hebben. Wel iets minder handig als je een (vaste) vriendin hebt, maar dat terzijde…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

